Feyenoord kan ook volgend seizoen rekenen op de financiële ondersteuning van EuroParcs. Het Nederlandse bedrijf, dat diverse vakantieparken beheert, heeft het contract als hoofdsponsor opnieuw met een jaar verlengd door de optie in de verbintenis te lichten. Daardoor staat EuroParcs ook in het seizoen 2022-2023 op het shirt van de Rotterdamse club.
Feyenoord nam in 2019 afscheid van energiemaatschappij Qurrent als hoofdsponsor en daar kwam Droomparken voor in de plaats. Dat vakantieparkconcern werd vorig jaar overgenomen door EuroParcs. Droomparken stond afgelopen seizoen in competitiewedstrijden nog op het shirt van Feyenoord, maar daar prijkt sinds dit seizoen de naam van EuroParcs.
"Het is voor Feyenoord natuurlijk financieel enorm belangrijk dat we dit hoofdpartnership weer hebben kunnen verlengen", zegt commercieel directeur Joris van Dijk. Uit het vorige week gepubliceerde jaarverslag bleek dat Feyenoord afgelopen seizoen 17 miljoen euro verlies heeft geleden.
Het is niet bekend hoeveel geld hoofdsponsor EuroParcs jaarlijks overmaakt aan Feyenoord. Afgelopen seizoen haalde de club in totaal 16,4 miljoen euro op uit alle partnerships, bijna 1,5 miljoen meer dan een jaar eerder.